Thursday, March 4, 2010

အကိုရယ္ အေဖရယ္ က်ေနာ္ရယ္(၂)

ထပ္ေျပာခ်င္တယ္ အေဖ။
က်ေနာ္ အေဖ့ကို ခ်စ္တာပဲ သိတာပါ။
အကိုကလည္း ခ်စ္ေနမွာပါပဲ။ မလာႏိုင္တာက လြဲလို႔ေပါ့။ အေဖ့အေနနဲ႔ အကို႔ကို လြမ္းမယ္ဆိုလည္း တကယ့္ကို လြမ္းေနစရာပါ။ အကိုက က်ေနာ္နဲ႔မေတြ႔တာ ဆယ္စုႏွစ္ေက်ာ္ေရာေပါ့။ အကိုနဲ႔ က်ေနာ္ ေနာက္ ဆုံးေတြ႔တာက ၁၉၉၃ခုႏွစ္ကေလ။ အေဖ အကို႔ကို ေတြ႔ခ်င္တာ က်ေနာ္ကိုယ္ခ်င္းစာလို႔ရပါတယ္။ အကိုက အေဖ့ဆီ ျပန္မွ ျပန္မလာတာကိုး။ အကို႔ကိုလည္း က်ေနာ္နားလည္ေပးထားတယ္ေလ။ စိတ္ခ်င္းသာ နီးႏိုင္ ေပမယ့္ အေနအထားေတြက မ်က္ႏွာခ်င္းေတြ႔ဖို႔ဆိုတာ အကို႔အေနနဲ႔ အေဖ့ဆီျပန္လာရင္ လမ္းခုလတ္က ေန ျပန္လွည့္ ရမယ့္အေနအထားပါ။ 

အကို အရင္ေနခြင့္ရတာက ရွမ္းျပည္ေတာင္ပိုင္းထဲက ၿမိဳ႕ေလးတစ္ျမိဳ႕။ အေဖေနတဲ့အရပ္နဲ႔ဆို ေခတ္ အေနအထားအရ ေတြ႔ဖို႔ဆိုတာ ေတာ္ေတာ္ခက္တဲ့အခ်ိန္ပါ။ ဒါလည္း က်ေနာ္က ေနာက္မွသိရတာပါ။ အေဖၾကိဳးစားပမ္းစားနဲ႔ အကို႔ဆီ အေဖသြားခဲ့ေသးတယ္ေလ။ သားသမီးအေပၚ အေဖဘယ္ေလာက္ ခ်စ္တယ္ဆိုတာ က်ေနာ္အေဝးကေန အေနနီးေနရတာပါ။ အကိုနဲ႔ အေဖတို႔က သံေယာဇဥ္ေတြကို အိတ္ ကပ္ျပန္ငဲ့ေနရတဲ့အေျခအေနပါ။ ဆိုေတာ့ အကိုနဲ႔အေဖတို႔ရဲ႕ ခ်စ္ျခင္းေတြ ဘယ္ေလာက္ထိ ဆြဲဆန္႔ႏိုင္ မွာလဲ။

က်ေနာ္ ရန္ကုန္ေရာက္ေတာ့ အကိုက စာေရးတယ္ေလ။ ညီေလးေရ ၁၀တန္းေအာင္ေအာင္ ၾကိဳးစား ကြာတဲ့။ အကို ဆက္ဆံေနရတဲ့ ခံစားေနရတဲ့လမ္းေၾကာင္း အကိုပဲ သိမွာပါ။ အကို႔ဆႏၵကို က်ေနာ္ မျဖည့္ ဆည္းေပးႏုိင္ေပးဘူးေလ။ အကိုနဲ႔အေဖေတြ႔ဖို႔ ခက္ခဲတဲ့ ျဖစ္စဥ္ေတြထဲမွာ အကိုနဲ႔က်ေနာ္ ေတြ႔ဖို႔ဆိုတာ ဘယ္ေလာက္ အလွမ္းကြာတယ္ဆိုတာ ကံကိုပဲ မေကာင္းဆိုးဝါးအျဖစ္ ျမင္ခဲ့ရတာပါ။ လူငယ္ဆိုတာ အားကိုးမွားသြားရင္ တသက္လုံး စြဲမိစြဲ ဆြဲတတ္တာေလ။ ငယ္ငယ္က က်ေနာ့္ကိုစူးထားတဲ့ဆူးေတြ ခုထိ က်ေနာ္ဆြဲမႏႈတ္ႏိုင္ေသးဘူး။ က်ေနာ္ ဘယ့္သူကို အျပစ္ဆုိရမွာလဲ။ ေဆြမ်ဳိး ခ်စ္တဲ့ အေဖ့ရဲ႕ေသြးေတြ ခုထိ က်ေနာ့္မွာ စီးဆင္းေနဆဲေလ။ 

ဘာတတ္ႏိုင္မွာလဲဆိုတဲ့ ျဖည့္ေတြးႏွစ္သိမ့္မႈကလြဲလို႔ တျခားေျဖနည္းရွိရင္ ေျဖဆည္လိုက္ခ်င္ပါေသးတယ္။ အေဖ စိတ္ခ်မ္းသာဖို႔အတြက္ ငယ္ရြယ္သူက်ေနာ့္အတြက္ မျဖည့္ဆည္းႏိုင္တာကိုဘဲ ျပန္ေတြးရင္ ခုထိ စိတ္ မေကာင္းႏိုင္ဘူးအေဖရယ္။ မွန္ေသာစကားကို သစၥာဆိုဖို႔ မလိုပါဘူး။

အဲ့ဒီႏွစ္ကေတာ့ အကိုနဲ႔ပတ္သက္ၿပီး အေဖ စိတ္ခ်မ္းသာသြားတဲ့ႏွစ္လို႔ က်ေနာ္ထင္ခဲ့တယ္ေလ။ အကိုက အေဖနဲ႔နီးတဲ့ေနရာကို ေျပာင္းခြင့္ရခဲ့တယ္။ ေန႔ခ်င္းျပန္သြားလို႔ရတဲ့ သံေယာဇဥ္လမ္းေတြပါ။

အဲ့ဒီတုန္းက ေပ်ာ္ေနတဲ့အေဖ့မ်က္ႏွာကို က်ေနာ္ၾကည့္လိုက္ခ်င္သားေပါ့ အေဖ။ ဒါေပမယ့္ က်ေနာ္က ဟုိး...အေဝးမွာကိုး။

အေဖ့ေမတၱာကို နားလည္တဲ့က်ေနာ္ အေဖ့ကို ခ်စ္ေနတာ အဆန္းလား။

No comments: