Wednesday, September 29, 2010

က်ေနာ္နဲ႔ အဇၥ်တၱလူမ်ဳိးမ်ား


က်ေနာ့္ဇာတိရုပ္ က်ေနာ္ေပၚလြင္ခ်င္တယ္
က်ေနာ္ ျမန္မာပါ
ဘယ္ေတာ့မွ အေျပာင္းအလြဲမရွိဘူး
က်ေနာ္ ႏိုင္ငံကူးတာထက္ လူမ်ဳိးမကူးဘူး။

က်ေနာ္ခ်စ္တာ က်ေနာ့္ႏိုင္ငံပဲ
က်ေနာ္ ဗမာလူမ်ဳိး
တရုပ္လည္းမျဖစ္ဘူး
ကုလားလည္းမျဖစ္ဘူး
ထိုင္းလူမ်ဳိးမျဖစ္ဘူး
က်ေနာ္ေက်နပ္ထားတာ က်ေနာ္ေျပာတာ
စစ္စစ္လို႔ ခံယူထားတဲ့က်ေနာ္
အျခားနာမည္ က်ေနာ္ မေျပာင္းလဲဘူး။

သူတို႔စကားမွ မတတ္တဲ့ က်ေနာ္ 
ရွမ္းျဖစ္လို႔မရဘူး
ခ်င္းျဖစ္လို႔မရဘူး
မြန္ျဖစ္လို႔မရဘူး
စသည္ စသည္ က်ေနာ္ျဖစ္ခြင့္မရွိဘူး
ျဖစ္ေနတဲ့ဘဝမွာ စစ္စစ္ျဖစ္ဖို႔ကိုပဲ
က်ေနာ့္ကို က်ေနာ္ၾကိဴးစားရင္း
က်ေနာ့္ကို က်ေနာ္ဂုဏ္ယူတယ္။

လူမ်ဳိးေျပာင္းခ်င္လည္း ေျပာင္းၾက
က်ေနာ္ ေဗြမယူဘူး
ကိုယ့္သိကၡာ ကိုယ့္လူမ်ဳိးနဲ႔ ကိုယ္ကိုး။

ဒါပါပဲ
က်ေနာ္ကေတာ့ စစ္စစ္ပဲ
က်ေနာ္ ဗမာ(သို႔) ျမန္မာပါ။

No comments: