Sunday, September 19, 2010

က်ေနာ္နဲ႔ေခတ္အဆက္ဆက္ဂီတမ်ား


နားပါတဲ့ သတၱဝါအတြက္
ဂီတနဲ႕ကင္းေဝးခြင့္ရွိသလားဆိုတာ
က်ေနာ္ ဘယ္လိုဆင္ျခင္ေပးရပါ့။

ယဥ္ေက်းမႈဆိုတာ ခံစားခ်က္ေတြလား
အဲ့ဒီအတိုင္းဆို
က်ေနာ္ ေက်ာက္ထြင္းအကၡရာေတြျဖစ္မွာပါ။

တစ္ခ်ဳိ႕ေျပာၾကတယ္
အနီးဆုံးဆိုတာဂီတပဲ
အေဝးဆုံးဆိုတာလည္း ဂီတပဲတဲ့
က်ေနာ္ ဘယ္လမ္းကို လိုက္ရပါ့။

လမ္းညႊန္ေပးမည့္သူရွိရင္
က်ေနာ္ ျဖစ္ေကာင္းျဖစ္လိမ့္မယ္
အရပ္ကူပါ လူဝိုင္းပါဆိုတာမ်ဳိးလိုေပါ့။

တကယ္ဆို
ျဖစ္သင့္တာက
က်ေနာ့္ကို ဂီတအဆက္ဆက္
နားဆင္ခြင့္ျပဳပါ။

No comments: