Saturday, June 26, 2010

က်ေနာ္ အရူးစစ္စစ္ပါ

ရင္နင့္ေအာင္ ခ်စ္တတ္ေနခ်င္သူပါ
ဘယ္လိုခ်စ္ရမယ္ က်ေနာ္မသိ။

ရင္နင့္ေအာင္ လြမ္းတတ္ေနခ်င္သူပါ
ဘယ္လိုလြမ္းရမယ္ က်ေနာ္မသိ။

အခ်စ္နဲ႔အလြမ္း မကြဲျပား
က်ေနာ္ သဘာဝအရူးလား။

ခ်စ္ေအာင္လည္း မေနတတ္သူ
လြမ္းေအာင္လည္း မေနတတ္သူ
က်ေနာ္ သဘာဝအရူးလား။

နာမည္က်န္ေအာင္လည္း မေနခဲ့သူ
သမိုင္းက်န္ေအာင္လည္း မေနခဲ့သူ
က်ေနာ္ သဘာဝအရူးလား။

အမ်ားအတြက္နားလည္ေပးသူ
ကိုယ့္အတြက္ နားလည္မေပးသူ
က်ေနာ္ သဘာဝအရူးလား။

ျဖစ္ခ်င္ပါတယ္
စစ္စစ္ျဖစ္ရရင္ေပါ့
တကယ္ေတာ့
က်ေနာ္ သဘာဝအရူးစစ္စစ္ပါ။

1 comment:

Unknown said...

ေနျမင့္လုိ႔ အခြင့္ရတာပဲ။ အစစ္အတု မခြဲဘူး ရူးမွာဘဲ။