Tuesday, May 25, 2010

အေမ့ကို လြမ္းတယ္


အေမ
 အေမ့ကို လြမ္းေနရလို႔
က်ေနာ္ လြမ္းတယ္။

ဒီလိုေလး ျပဳံးေနႏိုင္တာ
ဘယ္သူက အျပစ္ေျပာေနမွာလဲ
ဘာမထီအျပဳံးစစ္စစ္ကို 
အေမပဲ ျပံဳးႏိုင္ေနတာ
ခုထိ မေမ့ပါဘူး။

အေမ ရုိက္ေတာ့
က်ေနာ္ ငိုေပါ့ဗ်ာ
ဒါေပမယ့္
အေမ ေနႏိုင္ပါဘူး
က်ေနာ္ ႏို႔ခ်ဳိခ်ဳိ စို႔ခဲ့ရတာခ်ည္းပဲ။

အေမ့လိုပဲ
ဘာမထီအျပံဳးမ်ဳိး
က်ေနာ္ ေတြ႕ေနရျပန္ၿပီ အေမ ။

အေမရယ္
အေမ့ကို လြမ္းေနရရုံသက္သက္နဲ႔
အေမ့ကို မလြမ္းပါဘူး
က်ေနာ္ လြမ္းေနတာ
အေမ သိေနမွာပါ
အေမ့ရဲ႕ ထုံးစံအတိုင္း
ဟုတ္ေလာက္ပါဘူး လူေလးရယ္လို႔
အေမ ေျပာအုံးမွာလား
ျပံဳးျပံဳးနဲ႔ေျပာေနမယ့္အေမ့မ်က္ႏွာ
က်ေနာ္ ျပန္ၾကည့္ခ်င္လိုက္တာ အေမ။

အဲ့ဒီလို 
အေမက ဘာမထီအျပံဳးမ်ိဳး ျပံဳးေတာ့
လြမ္းတယ္ အေမ
ပိုလြမ္းတယ္ဗ်ာ
လြမ္းတယ္။ 


1 comment:

linnhtatshein said...

အေမ့ကို လြမ္းသြားပါတယ္