Sunday, August 30, 2009

က်ေနာ္နဲ႔ခါးခါးသီးသီး

နားေထာင္ခ်င္ပ
လြတ္လြတ္လပ္လပ္ ေတးသံေတြ
ဘယ္မွာလဲ
အဲ့ဒီေတးသံေတြ
အဲဒါေတြပဲ
က်ေနာ္နဲ႔
ခါးခါးသီးသီး။

ၾကားခ်င္တာပ
လြတ္လြတ္လပ္လပ္စကားသံေတြ
ဘယ္မွာလဲ
အဲ့ဒီစကားသံေတြ
အဲဒါေတြပဲ
က်ေနာ္နဲ႔
ခါးခါးသီးသီး။

ဖတ္ခ်င္တာပ
လြတ္လြတ္လပ္လပ္ခံစားမႈေတြ
ဘယ္မွာလဲ
အဲ့ဒီခံစားမႈေတြ
အဲဒါေတြပဲ
က်ေနာ္နဲ႔
ခါးခါးသီးသီး။

ခါးသီးမႈေတြနဲ႔ က်ေနာ္
က်ေနာ္နဲ႔ ခါးသီးမႈေတြ
ဘယ္ေလာက္ထိ
ဓါတ္မတဲ့ ေနမလဲဆိုတာ။


No comments: