Saturday, January 22, 2011

ေဆာင္းကမၺလာနဲ႔ အေမ့ရင္ခြင္


လူေလးရယ္ 
ဟိုဟိုဒီဒီေတြးမပူပါနဲ႔ဆုိၿပီး
ငါ့ဝမ္းတစ္ထြာနဲ႔ငါ
အေမက ငါ့ကို ေမြးဖြားေပးလိုက္ၿပီ။

စြမ္းအားဆိုတာ
ေရွ႕တစ္လွမ္းတိုးရဲမွ 
အေမ့သား ပီသမွာေပါ့တဲ့
အေမေရ 
က်ေနာ္ ေရွ႕သို႔ဆက္လွမ္းခဲ့ၿပီ ။

ငါ့သားေရ
ကိုယ့္ကိုယ္ကို ဂရုစိုက္ပါ
ဒီလိုနဲ႔ အေမ့တြန္းအားေတြ
ေဝးေနရင္းနဲ႔ နီးနီးေနရတာ အေမ။

က်ေနာ္ထင္တယ္။
အေမက 
က်ေနာ္အတြက္ ေက်နပ္မႈအၿပဳံးေတြနဲ႔
တိုးတိုးၿပီး ၿပဳံးေနမွာပါ 
ၿပံဳးပါေလ အေမ။ 

အေဖကေတာ့
ဒါမွ ငါ့သားကြဆိုၿပီး
လက္မေထာင္ၾကြားေနတာကို
အေမက ဟင္း....ဟင္း....ဆိုၿပီး
ေတာ့္ေနာ္ေတာ္ ကေလးကလားနဲ႔
အေမၿပံဳးေနမွာ 
က်ေနာ္ျမင္ေယာင္မိတယ္ အေမ။

က်ေနာ္ ျမင္ေယာင္မိတယ္
အေမ ၿပံဳးေနမွာကိုေလ ။


မွတ္ခ်က္။     ။ ၂၃.၀၁.၂၀၁၁ ေဆာင္းအိပ္မက္ ေမြးေန႔ရွင္အတြက္။

1 comment:

Anonymous said...

ဒါမ်ိဳးလည္း လြမ္းတတ္ေပသကိုး..။